Якщо Ви заглянули під капот і виявили, що рівень охолоджуючої рідини в бачку піднявся, це серйозний сигнал про проблеми в системі охолодження двигуна. Джерелом несправності може бути як просте підтікання шланга в місці кріплення, так і дефекти головки блоку циліндрів, що виникли.
У холодному станом нормою вважається знаходження рідини між мітками на розширювальному бачку. Якщо на гарячому двигуні рівень антифризу знаходиться трохи вище мінімальної позначки, отже, на холодному мотор охолоджуючої рідини не вистачатиме до мінімального рівня.
Якщо водій залив антифриз на 5-7 см вище максимумуто кришку бачка може зірвати, і холодна рідина виплеснеться на розпечений блок циліндрів. Небезпека полягає в тому, що різкі перепади температур є небезпечними для двигуна будь-якої машини.